Гарантія

Гарантії

Термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання щодо безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг, є гарантійним терміном. Його проведення полягає у виконанні робіт з усунення недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного терміну експлуатації. Недоліки усуваються шляхом заміни або ремонту комплектуючого виробу або окремої складової частини, а також виконання регулювальних робіт відповідно до вимог нормативних документів.

Повернення та обмін товару

Повернення або обмін товару, придбаного в інтернет-магазині «smartt.com.ua» здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Ви можете повернути або обміняти товар у нас у випадках, якщо:

1. ТОВАР НЕ ЗАДОВОЛЬНЯЄ ВАС СВОЇМИ ГАБАРИТАМИ, КОЛЬОРОМ, ФОРМОЮ, ПРИЗНАЧЕННЯМ І З ІНШИХ ПРИЧИН.

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете повернути або обміняти товар при виконанні обов'язкових умов:

- Товар не був у використанні;

- Товар має повну комплектацію та документацію;

- Пломби, ярлики та пакування не ушкоджені;

- Збережено чек (рахунок-фактура, квитанція про оплату) і гарантійний талон;

- З моменту придбання товару не пройшло 14 днів.

Для повернення або обміну з собою необхідно мати:

- Товар в повній його комплектації, включаючи пакування і пакувальні матеріали;

- Товарний чек і гарантійний талон;

- Паспорт та ідентифікаційний код.

Якщо ж хоча б одна з умов не дотримується, то обмін або повернення товару стає неможливим.

Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки той товар, який не був у вживанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, і т.п.

2. У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПРОТЯГОМ ВСТАНОВЛЕНОГО ГАРАНТІЙНОГО СТРОКУ ІСТОТНИХ НЕДОЛІКІВ, ЯКІ ВИНИКЛИ З ВИНИ ВИРОБНИКА, АБО ВІН ВИЙШОВ З ЛАДУ З ВИНИ ВИРОБНИКА І НЕ МОЖЕ БУТИ ВІДРЕМОНТОВАНО В СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ, МИ ОБМІНЯЄМО ТОВАР НА АНАЛОГІЧНИЙ АБО ПОВЕРНЕМО ГРОШІ.

Для повернення необхідно:

  • товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка, документація ...);
  • гарантійний талон;
  • товарний чек;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Ви можете звернутися в наш магазин за адресою Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. Незалежності 30В (1-й поверх). Якщо Ви перебуваєте не в м.Калинівка, відправте нам товар через перевізника "Нова Пошта", попередньо уточнивши адресу та одержувача. Важливо - не вказуйте в товарно-транспортної накладної послугу - зворотна доставка грошових коштів, при наявності цієї умови ми не зможемо отримати Вашу посилку. Якщо Ви відправляєте нам посилку через перевізника, будь ласка, напишіть нам номер ТТН на електронну адресу info@smartt.com.ua, щоб ми могли її отримати.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо серійний номер або MAC адресу, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування вироби, викликаних використанням з пристроєм програмного забезпечення, яке не поставляється в комплекті;
  •  
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту неуповноваженими особами;
  • наявності механічних пошкоджень, що виникли після передачі товару покупцеві (споживачеві);

Способи повернення коштів:

 

  • Готівковий розрахунок;
  • Безготівковий розрахунок;
  • Безготівковий розрахунок (переказ коштів на карту ПриватБанку, або Монобанку)